Forgot password  Create new user

Allmän information

PRISER:

Alla priser är inkl. 25 % moms. Det förbehåller för tryckfel, avgifts- och valutaändringar.

BETALNING:

CLARISONIC tar emot betalning med, MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, Klarna och Paypal. Betalning tecknas på ditt konto först när varan har blivit sänd. CLARISONIC krypterar alla dina kortupplysningar med den så kallade SSL (Secure Socket Layer) protokollet. Det betyder, att obehöriga inte kan läsa av ditt kortnummer eller annan information under transaktionen med PBS. CLARISONIC förbehåller dig rätten att på köpbeloppet överfört via banköverföring till Sydbank. Orden sänds iväg när banköverföringen är mottagen.

LEVERANSOMKOSTNADER:

Sverige: Leverans med GLS & UPS: SE. kr. 39,- (GRATIS vid köp över 599.-)
Norge: Leverans med GLS & UPS: NO. kr. 49,- (GRATIS vid köp över 699.-)
Danmark: Leverans med GLS & UPS: DK. kr. 29,- (GRATIS vid köp över 499.-)

LEVERANS:

CLARISONIC levererar vanligtvis varje dag i förbindelse med helgdagar, försäljningsstart etc. Det kan också förekomma en leveranstid på 2-3 vardagar. Det förbehåller för utsålda varor och uppskjutna varor och uppskjuten leveranstid från huvudlagret. Det erbjuds inte leverans utanför Norge, Sverige och Danmark.

REKLAMATIONSRÄTT:

Som kund har du självklart rätt till att reklamera en vara, som har fel eller saknas, i föreliggande att varan blev såld. Reklamationsrätten gäller i 2 år och omfattar fabrikations-och materialfel.

Eventuell tvist mellan CLARISONIC och kunden är underlagd dansk rätt.

ÅNGERRÄTT:

Vi erbjuder 30 dagars byte och ångerrätt. Om du nyttjar du ångerrätten betalas varans pris och leveransomkostnader tillbaka. När du vill nyttja din ångerrätt, ska du själv betala returförsändelsen, om inget annat är avtalat. Du får inte skicka tillbaka varan som postförskott.

VARURETURNERING:

CLARISONIC ved Fashionshopping ApS
Niels P Thomsens Vej 3
7500 Holstebro
CVR:31327369

Är det talan om en reklamation, så skicka med fullständig information med paketet för att främja expeditionen. Bifoga faktura/orderbekräftelse. Vi rekommenderar att varan sänds som postpaket. Då blir det möjligt att spåra paketet, och det eliminerar därmed tvivel om att varan har blivit sänd till CLARISONIC

Information om upprättelse:

Vi hoppas att du kommer att kontakta Clarisonic först, och se om det går att hitta en lösning om du har något klagomål.

Ett klagomål om en produkt eller tjänst som köpts från oss kan lämnas till Konkurrens- och Konsumentmyndighetens center för klagomålsupplösning, Carl Jacobsens väg 35, 2500 Valby.

Du kan klaga till Center för Klagomålsupplösning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens klagoportal online kan också användas vid inlämning av ett klagomål. Det är särskilt relevant om du är en konsument som bor i ett annat EU-land. Klagomål lämnas här – http://ec.europa.eu/odr. Vid ett inlämnande av ett klagomål ska du ange vår e-mail adress Clarisonic@fashionshopping.dk.
Clarisonic

Historien om Clarisonic tog sin början år 2001 i den regniga staden Seattle. Här utvecklades den första Clarisonic-borsten av tre innovativa forskare som hade en idé om att utveckla ett helt nytt och annorlunda sätt att rengöra huden på.

Clarisonic har sina rötter i ett teknologibaserat sätt att se på skönhet. Förutom borsten i sig så ligger även fokus på de fördelar som kombinationen av elektriska apparater och skönhetsprodukter kan ge dess användare.

Clarisonic | tlf +45 97 41 04 15 | Clarisonic@fashionshopping.dk | Powered by Fashionshopping